Algemene informatie
Betaalmogelijkheden
Je kunt bij ons gemakkelijk en veilig online betalen. Betalen kan via:
- iDEAL
- CreditCard
- Bancontact
Leveringen in omgeving Zoetermeer
Woon je in Zoetermeer of omstreken, dan kunnen we je aankoop vandaag nog leveren. Kijk dan hier of wij ook bij jou kunnen leveren en de voorwaarden. Gratis bezorging vanaf 25,-
Leveringen buiten Zoetermeer
Woon je in Belgie of in het uiterste puntje van Nederland? Geen probleem, wij leveren via de betrouwbare bezorgservice van PostNL. Bestel je voor 16:00 op maandag tot en met vrijdag, dan verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag nog. De verzendkosten voor bezorging met PostNL bedragen € 3,95 per bestelling. Vanaf € 50 wordt je bestelling gratis bij je thuis afgeleverd. Je bestelling afhalen in de winkel is altijd gratis.
Voor sommige (extra grote) producten kunnen afwijkende leverkosten gelden. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.
Levertijden
Wij streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. De gemiddelde levertijd voor alle voorradige producten is 1 tot 2 werkdagen, indien je deze thuis wilt laten bezorgen. Producten die niet op voorraad zijn, zijn doorgaans binnen 4 tot 7 werkdagen leverbaar. Indien er afwijkende levertijden voor een product gelden, vermelden wij dit bij het betreffende product in onze webshop.
Mocht een besteld product onverhoopt toch niet (tijdig) leverbaar zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op om samen met jou een passende oplossing te zoeken.
Indien je je bestelling wilt afhalen in de winkel kan dit standaard de volgende werkdag vanaf 12.00 uur, indien het artikel voorradig is. Bij het in de winkel afhalen van een niet voorradig product of bij afwijkende levertijden kun je rekening houden met de aangegeven levertijden bij het betreffende product. Je ontvangt van ons een bericht wanneer het artikel binnen is.
Service en klachten
Heb je vragen of ben je ontevreden over je bestelling? Wij zijn je graag van dienst. Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@diervoederszoetermeer.nl of telefonisch via 079 - 316 4961. Geef indien mogelijk aan op welk bestelnummer je vraag of klacht betrekking heeft. Dit kan de afhandeling van je vraag of klacht bespoedigen. Wij doen ons uiterste best om binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie te geven.
Beschadigd of ondeugdelijk product ontvangen
Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat beschadigd, incompleet of defect is. Indien je een ondeugdelijk product hebt ontvangen, sturen wij zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toe of betalen wij het betaalde bedrag aan je terug. Het beschadigde product kun je aan ons retourneren. De verzendkosten hiervoor zullen wij aan je vergoeden. Diepvriesproducten kunnen snel bederven en daarom is het niet mogelijk om deze producten terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.
Bij het ontvangen van een ondeugdelijk product kun je contact met ons opnemen via klantenservice@diervoederszoetermeer.nl of telefonisch via 079 - 316 4961.